Največja tveganja kibernetske varnosti v prihodnosti

Kibernetski kriminal je v porastu, zato Vam predstavljamo na kaj morate biti pozorni v prihodnosti.

Kibernetski kriminal je še naprej velik problem za posameznike, podjetja in organizacije po vsem svetu, saj jih letno stane več kot 4 bilijone evrov. Če bi kibernetski kriminal bil »država«, bi ta predstavljala tretje največje svetovno gospodarstvo za ZDA in Kitajsko.

Ob začetku pandemije so številni kibernetski kriminalci spremenili način delovanja – zaradi spremembe delovne. Delo od doma tako predstavljala številne varnostne ranljivosti, ki so jih ti kriminalci hitro izkoristili.

Leta 2022 se bo krajina kibernetske varnosti še naprej razvijala, saj se številne organizacije vračajo k delovnim praksam pred pandemijo, obenem pa ohranjajo nekatere prilagodljive delovne ureditve, ki so jih sprejele leta 2020. To pomeni, da je pomembno razumeti, katera bodo največja tveganja kibernetske varnosti v prihodnje in kaj lahko vaša organizacija stori za ublažitev teh tveganj.

 

Phishing napadi in lažno predstavljanje

Lažno predstavljanje je velik problem kibernetske varnosti. Več kot 75% ciljnih kibernetskih napadov se začne z nekom v organizaciji, ki odpre zlonamerno e -pošto.

V zadnjih 18 mesecih se je spremenilo, da se je veliko zaposlenih, ki delajo od doma, navadilo uporabljati aplikacije, ki se izvajajo v oblaku-znane kot programska oprema kot storitev ali aplikacije SaaS-namesto programov, ki se izvajajo na njihovih lastnih računalnikih. Mnoge od teh aplikacij vsebujejo zaupne podatke o uporabnikih storitev. Do slednjih lahko dostopa le tisti, ki ima ustrezne poverilnice za prijavo, na primer geslo, zato se morajo zaposleni paziti na napade »ugrabitve pogovorov«. Takrat se kibernetski kriminalec predstavi kot sodelavec in se vključi v e -poštni pogovor. Čez nekaj časa si kriminalec izmisli nekaj izgovorov, da zahteva podatke o prijavi žrtve.

Posledice pandemije, kot je prehod na hibridno delovno okolje, veliko povečujejo verjetnost, da bodo ti napadi uspeli, ker so se zaposleni navadili komunicirati s kolegi po e-pošti, ko so se prej morda osebno pogovarjali.

Kako se zaščiti: Najboljši način za dodatno zaščito računov, zaščitenih z geslom je aktiviranje dvostopenjske avtentikacije. To zagotavlja, da kibernetski kriminalec ne more dostopati do računa, tudi če jim uspe pridobiti geslo.